Jutalék fontosabb vagy az Ügyfél?
Megkérdeztek Tőlem a kollégák:
Te miért nem jársz drága autóval?
Te miért nem egy bankot, szolgáltatót képviselsz?
Te miért nem oda visszed az ügyfelet ahol több jutalékod, bevételed, elismerésed lenne?
Miért fontos az, hogy a több területen tudj segíteni az ügyfeleknek?
Válaszaim:
Amikor értékesítek,szolgáltatok, nem a saját bevételem számolom, hanem az ügyfél érdekeit veszem alapul. Hogyan jár jobban hosszútávon.
Ha, már van választási lehetőségem akkor az ügyfeleimnek szeretném adni.
Hiszek abban, hogy közösen tudunk értéket teremteni, mert a hosszútávú kapcsolat, mindig kifizetődik.
Mert ahol már kiépítettem egyszer a bizalmat, sokkal könnyeb együttműködni a jövőben
Ezért a meglévő ügyfelekre legalább annyira figyelek mint az újakra.
Tudom, ez nem kevés energiát, költséget vissz el az életünkből, de számomra ez hívatás.
Nem vagyok Szent ember, én is pénzből élek, de szívesen fekszem le, ha az ügyfélnek értéket tudtam teremteni, és megvan elégedve a munkámmal.
Ha nem hiszel a szavaimnak, tesztelj, mondj véleményt, tapasztald meg.
Mi veszíteni valód van? Van?
Kérd a segítségünket, vagy iratkozz fel elsőként, vagy ha már konkrét kérdésed van, akkor személyre szabottan tudunk segíteni
Legyél te az első, aki értesül az újdonságokról!
Nekem konkrét kérdésem, kérlek segíts
Kiszeretném használni a lehetőséget, nem szeretnék lemaradni róla!!
Kérd a segítségünket, vagy iratkozz fel elsőként, vagy ha már konkrét kérdésed van, akkor már személyre szabottan tudunk segíteni